History

Dates are in Europe/Amsterdam timezone
  • December 05, 2022
    • 16:07 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:54 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 15:53 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:47 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 12:27 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:22 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • December 04, 2022
    • 00:00 All services are up
  • December 03, 2022
    • 00:00 All services are up
  • December 02, 2022
    • 15:39 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:31 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 13:32 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 13:28 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 12:15 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 11:23 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:49 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 05:07 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • December 01, 2022
    • 20:48 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 20:40 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:50 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
  • November 30, 2022
    • 00:12 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 09:45 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:43 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 07:09 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 07:06 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 06:21 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 06:18 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 06:11 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 06:10 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 06:04 Het netwerk van True is voldoende verbonden met andere netwerken
    • 05:58 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:52 Alle telefooncentrales van True zijn bereikbaar
    • 05:50 Een van de telefooncentrales van True is niet bereikbaar
    • 05:50 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:48 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:42 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:40 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:38 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:33 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:31 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:27 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:26 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:24 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:23 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:18 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:15 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:13 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:11 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:08 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 05:06 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 05:04 Het netwerk van True is niet voldoende verbonden met andere netwerken
  • November 29, 2022
    • 19:51 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 19:46 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:25 Tickets worden snel opgepakt en behandeld