History

Dates are in Europe/Amsterdam timezone
  • April 04, 2022
    • 17:33 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 16:53 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 14:20 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 14:04 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 10:30 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 10:25 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • April 03, 2022
    • 00:00 All services are up
  • April 02, 2022
    • 00:00 All services are up
  • April 01, 2022
    • 09:47 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:41 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • March 31, 2022
    • 10:00 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:48 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 09:36 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:32 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 09:21 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 09:09 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • March 30, 2022
    • 10:00 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 08:45 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 08:22 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 08:14 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
  • March 29, 2022
    • 16:51 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 15:54 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 14:58 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 14:58 Alle telefooncentrales van True zijn bereikbaar
    • 14:58 Het customer portal van True (TrueCare) is online
    • 14:57 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen
    • 14:57 Een van de telefooncentrales van True is niet bereikbaar
    • 14:56 Het customer portal van True (TrueCare) is offline
    • 10:48 Tickets worden snel opgepakt en behandeld
    • 04:03 Er is een verhoogde ticket activiteit waardoor de wachttijd voor tickets is opgelopen